H&M Beauty: first purchases

IMG_5362
IMG_5357
Yes, I say first because y'all know I'll be swimming back into that heavenly beauty collection. Seriously, you guys, when I walked into H&M this morning, it had completely slipped my mind that the revamped beauty collection would've hit stores by then... until I smacked straight into four blissfully stocked stands of fresh products from the new range, all in glorious new packaging!

Revamp as it may be, H&M threw in some new stuff to the (lacking) collection it held beforehand. Personally, I don't remember H&M to make liquid foundations or concealers, only blushes, bronzers, lip products and eyebrow and eye shadow palettes - not to mention their beauty tools, of course. This time, though, they're adding in lip stains, lip vinyls, powder and liquid foundations (with an amazing range of shades for pale girls like me!), lip crayons, cream blushes , eyeshadow primer (!) and everything else you can think of! And, of course, at super affordable prices!

Sim, digo "primeiras compras" porque sabem que já me estou a preparar para ir a correr comprar mais coisinhas desta linha renovada da H&M! A sério, gente, quando entrei na H&M hoje de manhã tinha-me esquecido completamente que os novos produtos da linha "beauty" já estariam nas lojas, até que dei de caras com os novos expositores recheados de coisas ma-ra-vi-lho-sas, e todas com novas embalagens liiiindas!

Bem, renovação à parte, a H&M acrescentou também novos produtos à (fraca) coleção que tinha anteriormente. Pessoalmente, não me recordo da H&M fazer bases ou corretores, só me lembro dos blushes (ainda tenho alguns na minha coleção), bronzers, produtos para os lábios, produtos para as sobrancelhas e olhos - para além das ferramentas de beleza, é claro. Desta vez, porém, a H&M acrescentou produtos como lip stains, lip vinyls, bases em pó e líquida (com uma seleção de cores fenomenal, algo que não se vê em Portugal - a sério, há dois tons mais claros que o meu e isso NUNCA acontece!), lápis para os lábios, blushes em creme, primer de olhos (!) e tudo mais, a preços super simpáticos!

IMG_5369

For this one trip, I contained myself and only brought home two items to test out before I buy anything else: the creamy concealer (which was on my wishlist - see previous post!) and this eyebrow pencil, since mine (coincidently from H&M's old beauty range haha) has suspiciously gone missing. The concealer isn't the best I've ever tried, I'll admit, but for the price, you can't really complain.

Nesta visita procurei conter-me e só trouxe dois produtos para testar antes de comprar mais: este corretor líquido (que estava na minha lista) e este lápis para as sobrancelhas, depois do meu antigo - curiosamente também da linha antiga da H&M - ter misteriosamente desaparecido. Confesso que não são os melhores produtos que alguma vez experimentei, mas se estão on a budget, não podemos queixar-nos da relação qualidade-preço, pois não?

Comments

back to top