Christmas Gift Guide – Under 10€



Boooom dia e boa segunda-feira! Eu sei, eu sei - ainda nem falta um mês para o Natal (mas está quase!), mas achei que era boa ideia arrancar já com a minha série de prendas natalícias nesta manhã chata e super chuvosa de novembro. A partir de hoje e ao longo do próximo mês vou mostrar-vos algumas ideias de prendinhas para as pessoas queridonas das vossas vidas (ou até para mim, se vos apetecer muito) :).

Vamos arrancar logo em bom com uma lista de prendinhas bem amigas da carteira, mas que vão dar presentes bem catitas para alguém especial da vossa vida. Podem espreitar as minhas escolhas nos links em baixo!

Happy Monday! I know, I know - Christmas isn't even a month away (almost, though!), but I just felt like it was time to kick off my Christmas guides series on this gloomy November morning. For the next month and all the way up to the 25th I'll be sharing with you my top picks, ranging from the cheapest to the most expensive of items that would make an amazing present for your loved ones (or for myself, if you're feeling kind) :).

Today I'm kicking things off with presents under 10€ - they won't break the bank, but will still make a lovely gift or a stock filler. Browse my picks below!



Comments

back to top