What I Got For My Birthday



Depois da festa e decoração (aqui), hora de partilhar as prendinhas que recebi! Fui completamente mimada por toda a gente este ano. Digo sempre (e é verdade) que o que importa não são as coisas materiais, mas saber que as pessoas te conhecem bem e que têm prazer em mimar-te é muito bom - eu, pessoalmente, prefiro dar do que receber! Mas pronto, chega de treta, aqui ficam os miminhos que recebi este ano...


After the celebrations and decor (here), it's time to share my little treats! I've been well and truly spoiled this year by my family, I always say it's not about the gifts at all but it's nice to see that people know you well and take pleasure in spoiling you - seriously, I much prefer giving presents than actually receiving them! But anyways, enough babbling, here are some of the things I got this year...


Rituals 'Ritual of Sakura' Gift Set

Já andava com este set debaixo de olho e ia mesmo comprá-lo na Sephora (que agora vende a marca Rituals), mas a minha mãe antecipou-se e ofereceu-mo! A Rituals é a minha marca favorita de cuidados corporais e este set é maravilhoso. Uma review e descrição completa vai estar por aqui esta semana.


I had my eye on this gift set for a while and was planning to buy it myself, but my mum beat me to it! Rituals is my all time favourite pamper brand, their lotions and the like are the best and this set is phenomenal value. A full review and description of this will be up soon!



Viktor & Rolf 'Flowerbomb'

Finalmente tenho o meu perfume favorito da vida de volta! Acabei o meu segundo e nunca mais o voltei a comprar (é caro para xuxu, também), portanto estou super feliz por mo terem oferecido! É um perfume super intenso e impossível de ignorar - bem ao meu gosto - que ou se ama, ou se odeia... Claramente estou no lado do amor! Se não conhecem, vale a pena experimentar.

Finally reunited with my favourite perfume of life! I ran out of my second bottle of this ages ago and never got around to repurchasing it, so I'm super happy to have received it as a gift. This is a super intense and floral perfume (as the name suggest) so you either love it or hate it, but I'm clearly on the love side! You must give this a sniff if you haven't already, so good.



Spezia Ring

Já andava à procura do anel de prata perfeito há séculos e a minha mãe, criatura mais linda de sua filha, encontrou-o! É da Spezia (uma marca portuguesa, parece-me) e é absolutamente de babar. Podem encontrá-lo nas lojas Bluebird aqui.

I'd been looking for the perfect silver ring for ages now and my mum, the lovely girl, found it! This ring is by Spezia (a Portuguese brand, as far as I can tell) and it's absolutely stunning. 


Zara Coat

A Zara e os seus casacos maravilhosos... Como já vos tinha dito, a Zara é um dos meus lugares favoritos para comprar casacos com qualidade a preços justos. Encontrei este casaco com um corte militar com 20% de desconto na Black Friday - nem hesitei e encomendei-o logo!

Oh, Zara and their stunning coats. As I mentioned before, Zara is one of my favourite stops for outerwear. I managed to grab this military style coat with 20% off on Black Friday and I'm so glad I did! It's so warm and fits like an absolute dream.

Comments

back to top