A Little Monday Inspiration #16

Monday Inspo 1
Not going to lie, I feel like a truck has just ran me over! Life's gotten so busy lately that I definitely feel the need for a little vacation more than ever (adult life probs, save me?).

I've been slacking on my inspiration posts (and what a joy it is for me to scroll through weheartit and clip some eye candy for you guys to feast on), so here's one for this new week! My highlights? That middle picture - Koko K, you're not escaping my claws this time! - and those lovely grey Adidas Campus... Both soon to be mine, I hope ;). Have a wonderful week, everyone!

Só vos digo isto: mais parece que um camião daqueles grandes e gordos me atropelou trinta vezes! Tenho andado tão ocupada e acho que nunca desejei férias tanto como agora (problemas da vida adulta, salvem-me?). 

Tenho andado em falta com estes posts de inspiração, que tanto gosto me dão a fazer, portanto aqui fica o desta semana! Os meus favoritos? Aquela imagem do meio - Koko K, desta vez não me escapas! - e aquelas lindas Adidas Campus... Duas novas aquisições, espero ;). Tenham uma ótima semana!

Comments

back to top