A Little Monday Inspiration #17

Denim Inspo Denim Inspo2

Good morning and happiest of Mondays to you! I've been feeling super inspired lately for some reason and I wanted to share some of my current obsessions with you!

First up, denim. Allllll of the denim! If you hadn't gotten it from my last post, denim has been my obsession lately and this weekend I've scooped up two new pieces: a stunning (!) oversized denim jacket and some white ripped and frayed jeans, both from Stradivarius! I can't wait to show you more - they're the perfect spring duo.

Also on my radar: swimwear! I've prepared a full post on my swimwear wishlist and I've been slowly ticking off some items in there ;). I've been working really hard on my summer body - hehe - and I can't wait for summer to come around so I can frolic on the beach and pool... Aaaah, that's the life :). Have a good week, everyone!

Bom dia e uma feliz segunda-feiraaa! Tenho andado super inspirada ultimamente e quis partilhar convosco algumas das minhas obsessões!

Primeiro, ganga. Todaaaa a ganga do mundo! Se já não tinham percebido pelo meu último post, a ganga não me tem saído da cabeça e já fui fazer estragos: trouxe comigo um casaco de ganga bem oversized e umas calças de ganga brancas com rasgões lindonas, tudo da Stradivarius! Mostro em breve - são a combinação perfeita para a primavera.

Também no meu radar estão os uniformes de verão! Já preparei um post com a minha wishlist de fatos de banho e bíquinis, e tenho andado a riscar algumas peças aqui e ali ;). Ando a dar duro no ginásio para chegar àquele 'corpo de verão' - hehe - e mal posso esperar que o dito cujo chegue para não fazer nada da vida na praia e piscina... Ahh, dolce far niente :). Tenham uma ótima semana!

Comments

back to top