Progress

IMG_0181

Last summer my weight plummeted to scary low digits. I was overworking, not eating nearly as much as I should've and under a ton of stress. Naturally, my body got the brunt of it, and I felt too weak and frail to do much. Almost a year later, with a lot of gym hours put in and healthier eating habits, I'm slowly going back to the curvy self I've always known myself to be. It's been an adjustment seeing my body change, not gonna lie, but I'm glad I'm getting back to full health again :). Progress, right? 

No verão passado o meu peso atingiu valores assustadoramente baixos. Estava a trabalhar demasiado, não comia quase nada e o stress não ajudava. Naturalmente, foi o meu corpo quem se ressentiu e estava demasiado fraca para fazer quase tudo. Quase um ano depois, com muitas horas de ginásio à mistura e uma alimentação mais equilibrada, estou a voltar aos poucos às curvinhas que sempre tive. Tem sido difícil habituar-me às minhas novas formas, confesso, mas é bom voltar a sentir-me saudável :). Progresso, certo?

IMG_0244 IMG_0239 IMG_0234

Now that the sap's out of the way, special mention to this gooor-geous top by Stradivarius – the knot detail, the whiter than white colour and the cropped-ness just steals it for me. One of my fave purchases for the summer months! 

Agora que já falamos da choradeirinha, falta dar uma menção muito especial a este top lindo de morrer da Stradivarius – o detalhe do nó, o branco mais branco e o crop são tudo. Uma das minhas compras favoritas para o verão!

...

Stradivarius Top ~ Primark Jeans ~ Primark Wedges ~ Parfois Sunglasses ~ Parfois Watch

Comments

back to top