Golden Hour



Anyone else draw a complete blank when it comes to typing up fashion posts? I'm much more in my element when it comes to talking your ear (or eye, in this case) off about beauty products, but I do adore fashion almost as much, which is why I'm trying to incorporate more style content into the blog.

This beautiful Pull&Bear playsuit was one of my very first sale finds this year, but I've had my eye on it for ages after spotting it on the always gorgeous Kate La Vie and Lovely Pepa. Somehow my size was always sold out, but I managed to snap one up just as they were marking down the last one left – my size AND at 50% off! Score or what? I love how it combines both a playsuit and a kimono, and it makes for the most beautiful flowy photos ever!

É só a mim que me dá uma branca na altura de escrever posts de moda? Estou muito mais na minha praia quando falo de produtos de beleza, mas tenho vontade de trazer conteúdo mais relacionado com a minha segunda paixão! É por isso que estou a tentar incorporar mais posts de moda e lifestyle no blog, portanto não estranhem :).

Este playsuit lindão da Pull&Bear foi a minha primeira descoberta dos saldos. Já o tinha debaixo de olho depois de o ter visto na linda Kate La Vie e na Lovely Pepa. Por azar dos azares o meu tamanho estava sempre esgotado, mas por sorte divina estavam a repor o único macacão no primeiro dia de saldos... E era o meu tamanho, com 50% de desconto! Adoro o facto de combinar um kimono e um macacão, dá-lhe um toque mais especial.


I paired it with my new embroidered wedges and gorge Zara wicker bag, which is probably my favourite thing in the world right now. Of course I had to crack out my beloved Kidman's Kiss, a.k.a my favourite lipstick of the moment, and the ever faithful Champagne Pop, my pick for when I want to glow to the Gods!

Combinei-o com as minhas novas cunhas e esta mala linda de morrer da Zara, provavelmente a coisinha mais fofa da minha vida. É claro que tinha de sacar o meu Kidman's Kiss, o meu batom favorito do momento, e o sempre fiável Champagne Pop, o iluminador de eleição para quando quero que o meu iluminador seja visível da Lua!





Comments

back to top