An Early Autumn Moodboard.



The transition from Summer to Autumn fashion is honestly my favourite. There's no need to go all out with the turtlenecks and the heavy coats just yet, so it's the perfect time to bring out those ankle boots, biker jackets and light knits (fave!). 

I found these stunning Gucci trainer dupes from Pull&Bear (the gold back heel!) but I'm yet to pull the trigger, because I also have this super comfortable pair in mind. However, one thing I'm sure of is this Zara biker jacket – no one does affordable but still quality biker jackets quite like Zara and a good black biker is one thing my wardrobe is clearly missing.

As for the accessories, the Miu Miu sunglasses are my dream pair (maybe this year I'll pull the trigger?) and the iPhone 7s Plus and gold Apple Watch will both be mine by the end of this year! Beauty wise, a VERY honourable mention to the Huda Beauty liquid matte lipsticks, which I have been completely obsessing over. I have the shade Venus and I wear it everyday, so I'm gonna need more nude shades in my life, like, yesterday.

A transição do verão para o outono é a minha favorita, pelo menos no que à moda diz respeito. Não há necessidade de desenterrar as golas altas e os casacões, mas já dá para dar uma volta com aquelas malhas fininhas, Chelsea boots e os casacos de cabedal (favourite!).

Encontrei estes dupes dos ténis Gucci – amo-os de paixão, mas a minha pobreza não me permite loucuras – na Pull&Bear e foi amor à primeira vista. O calcanhar dourado, o bordado bordeaux e verde escuro... Só não os comprei porque também me apaixonei por estes da Stradivarius (também eles um dupe para os famosos Puma), que são muito mais confortáveis, mas menos 'especiais'. Decisões..

Entretanto, a decisão no que toca ao biker jacket já está mais do que tomada. Não há quem bata a Zara no que toca a casacos de qualidade a um preço razoável e este casaco de cabedal tem tudo o que procuro. Quanto a acessórios, o dourado veio para ficar e prova disso são os gadgets que serão meus, se os Deuses quiserem, até ao final do ano: o Apple Watch com mostrador dourado e o novo iPhone 7s Plus.

Por fim, a beleza. Apaixonei-me completamente pelos batons matte da Huda Beauty – que, já agora, já está em Portugal! – e trouxe comigo o Venus, um castanho nude que tenho usado todos os dias. Já quero mais cores (nudes, é claro) e o Wifey é o próximo na lista.

...

Zara Biker Jacket & Trousers - Pull&Bear Trainers - Miu Miu Sunglasses - Huda Beauty Lipstick in Wifey - Cinco Necklace - Ideal of Sweden iPhone Case

Comments

back to top