Zoeva

Zoeva 4
Zoeva, Zoeva, Zoeva... Before I even got into make up, I used to see these brush sets, especially the rose gold ones, going around the internet and I thought to myself, 'wow, they're actually so gorgeous' (and then wondered why the heck I'd need them to put on makeup... amateur!). Fast forward to a year or so later and I was generously gifted my first ever Zoeva brush by my sweet, sweet friend!

Zoeva, Zoeva, Zoeva... Antes sequer de gostar de maquilhagem, via estes pincéis na internet, especialmente os rose gold, e cobiçava-os tanto (apesar de não saber por que carga de água é que precisaria de pincéis para pôr base... amadora!). Passado um ano e tal, cá estou eu com o meu primeiro pincel da Zoeva, graças a uma amiga super querida que mo ofereceu pelo Natal!

Zoeva 2

I've had the Zoeva 102 Silk Finish brush on my wishlist for ages now (see here), as it had amazing reviews all over the interwebs and I really needed a new everyday foundation brush. So I figured, let me just kill two birds with one stone (jeez, I'd never) and try out Zoeva as a brand as well as one of their best selling brushes!

Já tinha o 102 Silk Finish na minha wishlist há que tempos, visto que tem reviews ótimas na internet e eu precisava mesmo de um novo pincel para aplicar a base. Então pensei: por que não matar dois coelhes de uma cajadada (salvo seja) e testar a marca Zoeva e um dos pincéis mais vendidos de uma só vez! 

Zoeva 3

Let me tell you, first of all, that these are some of the softest brushes I've ever tried. They're so immensely soft and nice to spread foundation evenly on your face, leaving you with a perfect finish. You can definitely feel the quality of the Zoeva brushes straight away, they're some of the best in my humble opinion and I know I'll use this little beauty to death!

Deixem que vos diga, primeiro, que estes pincéis são do mais macio que já experimentei. São tão suaves e maravilhosos para espalhar a base na cara de forma uniforme no rosto, deixando-nos com um acabamento perfeito. Consegue-se bem sentir a qualidade dos pincéis da Zoeva logo na primeira aplicação, são dos melhores na minha opinião e sei que o vou usar até cair!

Zoeva 5

If you live in Portugal, these brushes aren't easy to get hold of at allbut you can order them online on Maquillalia and Kitchen Makeup Boutique! This one will set you back ~12€, which I find reasonable :).

Estes pincéis não são de todo fáceis de encontrar em Portugal, mas podem encomendar online na Maquillalia e Kitchen Makeup Boutique! Este pincel em particular custa-vos ~12€, o que acho bastante razoável para a qualidade :).

Comments

back to top