Birthday Wishing




Faço 22 anos (ah?!) daqui a precisamente uma semana, portanto é a altura certa para compor uma wishlist que possa servir de inspiração para as pessoas da minha vida (se bem que a minha mãe diz que sou super fácil de surpreender com qualquer coisinha, porque me entusiasmo com pouco e sou muito expressiva no que toca aos meus desejos...). 

Mas bom, juntei aqui algumas coisinhas que adorava acrescentar ao meu repertório, tal como o perfume Flowerbomb (o meu favorito de sempre!), este anel lindão da Pandora, o batom Bow N Arrow da Kat von D (um sonho antigo), o blush Mood Exposure da Hourglass, o relógio Charlee by Tommy Hilfiger e a paleta Natural Eyes da Too Faced. Coisa pouca, né? ;).

I turn 22 (what?!) a week from today, so it felt like the perfect time to share my birthday wishlist to serve as inspiration for the people in my life (even though my mum says I'm super easy to shop for as I'm very vocal about my wishes...).

Anyway, I put together a list of a few things I'd love to add to my collection, such as Flowerbomb by Viktor & Rolf (my favourite perfume of life), this gorgeous Pandora ring, Bow N Arrow liquid lipstick by Kat von D, Mood Exposure by Hourglass (the perfect blush), this stunning Charlee watch from Tommy Hilfiger and the gorgeous Natural Eyes palette by Too Faced. Small list, eh? ;).

Comments

back to top