In Pink...



...also known as the colour of the moment! I don't know what it is but I just can't seem to get enough of pink – it's in my Instagram theme, in most of my clothes, lipstick choices, everything! I'm super glad stores are actually following my lead and bringing out all sorts of pink and blush items, which has in turn made my wishlist grow so, so much...

I've been searching for a new designer bag in either cream or blush pink for spring time and I think I have finally settled on a brand at least: this bag here is the Furla Metropolis, although the Linda model also has me super tempted! As for outerwear, who can resist this dusty pink oversized blazer from Zara – can we just talk about how insane their Spring/Summer collection is right now?! 

...também conhecida como a cor do momento! Não sei o que se passa, mas ando vidrada em tudo que seja cor de rosa – está no tema do meu Instagram, está nas minhas roupas, nas escolhas de batom, tudo! Estou super contente por ver que as lojas andam a acompanhar o meu pensamento e a lançar peças naquele rosa pó que até me enfraquece os joelhos. É claro que isso fez com que a minha (já enorme) wishlist crescesse ainda mais...

Tenho andado à procura do próximo investimento no que toca a malufas. Sabia que queria uma mala creme ou rosa clara para a primavera/verão e ao menos já decidi a marca: esta dispensa apresentações, mas é a Metropolis da Furla, linda que só ela. O modelo Linda também me anda a piscar o olho, mas logo vemos. Quanto ao exterior, que me dizem a este blazer lindão da Zara? A coleção de primavera/verão da nossa querida loja anda a deixar-me maluca, digo-vos!


Comments

back to top