ZARA Spring/Summer: love at first sight

Zara 2 png
Zara 3 png
Zara 1 png
I'm not usually one to share collections of any kind, especially because I've never been someone who really enjoys 'fashion' (read: fashion shows and the sort) and all it entails. I like style, mixing and matching pieces because I like them and not because they're trendy at some point in time. However, during my daily browsing session on the usual spots, my eyes immediately locked on that first image. Damn you, Zara, for hitting me right in the feels: blues, long flowy dresses, colour, everything I'm craving this summer and beyond. That khaki jumpsuit as well is so up my street it's not even funny, not to mention that baby blue lacy dress on that last picture... I genuinely can't wait until all these pieces hit the stores so I can try them alllll on! Rest in peace, my bank account, I'll declare it right now.

Normalmente não sou de partilhar coleções, principalmente porque a 'moda' propriamente dita nunca me conquistou. Com isto, refiro-me aos desfiles de moda, apresentações de novas coleções... Nada disso me parece usável, nem tão pouco me visto de acordo com as modas (passo a vida a dizer isto à minha mãe... visto e compro o que gosto, independentemente de estar na moda ou não). Mas adiante. Estava eu na minha cruzada diária pelos spots do costume quando entro no site da ZARA e me 'esbarro' com aquela primeira imagem. Porra, ZARA, tinhas logo de pôr tudo que gosto numa só fotografia: azuis, vestidos compridos, padrões cheios de cor... Tudo que quero nesta estação e mais além. Para não falar daquele jumpsuit khaki, que tem só o corte mais delicioso de sempre, e aquele vestido azul bebé com toques de renda! Mal posso esperar que venham para as lojas para experimentar tu-do! Lá vai a minha carteira chorar...

Comments

back to top