My Christmas Wishlist



Dá para acreditar que o Natal está a uns meros dias de distância? Para ser sincera, não estou nada entusiasmada com as festividades este ano. Sinto-me absolutamente exausta e mal tive tempo para preparar as coisas como gosto, mas planeio tirar o máximo partido deste fim de semana e injetar algum espírito natalício no blog ao longo da semana, começando com a minha wishlist de Natal!

Pensei que já me tinha passado a panca por ténis... Aparentemente não! Adoro o modelo Huarache da Nike e estas são absolutamente maravilhosas, a combinação de cinzento e dourado mata-me! A nível de acessórios, estou decidida a investir na minha primeira mala de marca e já tenho os principais requisitos apontados: preta, de pele e com um modelo clássico e intemporal. As malas da Camelia Roma estão no topo da lista, uma vez que o preço é acessível e a qualidade da pele é top. Por falar em pele, estas luvas faux leather da H&M vinham mesmo a calhar no sapatinho, uma vez que já ando à procura de umas há que tempos! 

A nível de maquilhagem, a paleta Boudoir Eyes da Too Faced é um desejo antigo – falta-me uma boa paleta na coleção e esta tem todas as cores que gosto e com as quais me sinto confortável. É claro que não podia esquecer os lábios: este batom Marc Jacobs na cor Role Play é mesmo a minha cara.

Preciso desesperadamente de um relógio mas raramente encontro um modelo que sirva nos meus pulsos de bebé recém-nascido. Este da Eletta é perfeito: uma prenda de mim para mim, maybe?

Can you believe Christmas is only a few days away? I'll be honest, I'm not very excited about the festivities this year, I feel absolutely exhausted and I haven't had any time to properly prepare everything like I was hoping to, but I still plan on making the most out of this weekend and that includes putting a little festive kick into this week's posts, starting with my Christmas wishlist!

I thought I was over my little trainer obsession... Apparently not! I love the Nike Huarache, especially when they're in this gorgeous grey x gold combo that I'm in loooove with. Accessory wise, I've been thinking about finally investing in my first luxury handbag and I've got the major details down: black leather and a timeless design. Camelia Roma bags are my top pick at the moment, as they're affordable and made with real Italian leather. Speaking of leather, these faux leather gloves from H&M would be the perfect stocking filler, seeing as I've needed a pair of gloves for ages now!

Makeup wise I have the Boudoir Eyes palette by Too Faced on my wishlist at the moment – I'm lacking a proper eyeshadow palette in my collection and this has all the shades I love and feel comfortable with. I obviously couldn't neglect the lips, so this Marc Jacobs lipstick in the shade Role Play is right up my alley! 

I desperately need a new watch but I can never find a model that fits my tiny, baby wrists, with the exception of this Eletta beauty. Christmas present from me to me, possibly? 

What's on your Christmas wishlist this year? Happy Holidays! 




Comments

back to top